Która godzina, gówniarzu?
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.
Strona czterdziesta
Strona czterdziesta czwarta
Strona czterdziesta druga
Strona czterdziesta dziewiąta
Strona czterdziesta ósma
Strona czterdziesta piąta
Strona czterdziesta pierwsza
Strona czterdziesta siódma
Strona czterdziesta szósta
Strona czterdziesta trzecia
Strona czternasta
Strona dwudziesta
Strona dwudziesta czwarta
Strona dwudziesta druga
Strona dwudziesta dziewiąta
Strona dwudziesta ósma
Strona dwudziesta piąta
Strona dwudziesta pierwsza
Strona dwudziesta siódma
Strona dwudziesta szósta
Strona dwudziesta trzecia
Strona dwunasta
Strona dziesiąta
Strona dziewiąta
Strona dziewięćdziesiąta
Strona dziewięćdziesiąta druga
Strona dziewięćdziesiąta pierwsza
Strona dziewięćdziesiąta trzecia
Strona dziewiętnasta
Strona jedenasta
Strona osiemdziesiąta
Strona osiemdziesiąta czwarta
Strona osiemdziesiąta druga
Strona osiemdziesiąta dziewiąta
Strona osiemdziesiąta ósma
Strona osiemdziesiąta piąta
Strona osiemdziesiąta pierwsza
Strona osiemdziesiąta siódma
Strona osiemdziesiąta szósta
Strona osiemdziesiąta trzecia
Strona osiemnasta
Strona ósma
Strona piąta
Strona pięćdziesiąta
Strona pięćdziesiąta czwarta
Strona pięćdziesiąta druga
Strona pięćdziesiąta dziewiąta
Strona pięćdziesiąta ósma
Strona pięćdziesiąta piąta
Strona pięćdziesiąta pierwsza
Strona pięćdziesiąta siódma
Strona pięćdziesiąta szósta
Strona pięćdziesiąta trzecia
Strona piętnasta
Strona siedemdziesiąta
Strona siedemdziesiąta czwarta
Strona siedemdziesiąta druga
Strona siedemdziesiąta dziewiąta
Strona siedemdziesiąta ósma
Strona siedemdziesiąta piąta
Strona siedemdziesiąta pierwsza
Strona siedemdziesiąta siódma
Strona siedemdziesiąta szósta
Strona siedemdziesiąta trzecia
Strona siedemnasta
Strona siódma
Strona szesnasta
Strona sześćdziesiąta
Strona sześćdziesiąta czwarta
Strona sześćdziesiąta druga
Strona sześćdziesiąta dziewiąta
Strona sześćdziesiąta ósma
Strona sześćdziesiąta piąta
Strona sześćdziesiąta pierwsza
Strona sześćdziesiąta siódma
Strona sześćdziesiąta szósta
Strona sześćdziesiąta trzecia
Strona szósta
Strona trzydziesta
Strona trzydziesta czwarta
Strona trzydziesta druga
Strona trzydziesta dziewiąta
Strona trzydziesta ósma
Strona trzydziesta piąta
Strona trzydziesta pierwsza
Strona trzydziesta siódma
Strona trzydziesta szósta
Strona trzydziesta trzecia
Strona trzynasta
Ranyjulek, oto Tuwimowi udało się wreszcie wskoczyć na platformę słynnego literackiego tramwaju „44”! Apologia „Balu w Operze” nie dziwi ani trochę, bo to dzieło Poety najlepsze, nie waham się powiedzieć – genialne, a jego akcje rosną z dekady na dekadę. Coraz bardziej podoba się ekspresja, groteskowość i apokaliptyczny back-ground, jakby św. Jan wypatrzył sobie w Julianie doskonałego powiernika i pomocnika.
Aleksander Nawarecki