
wszystkowiersze
We wszystkowierszach zrealizowana została awangardowa zasada „minimum słów, maksimum treści”. Poetka, nawiązując do poezji konkretnej, prezentuje swoje utwory w zaskakujących i pomysłowych układach graficznych.

Wiersz głośny,
Wiersz ulotny,
Wiersz głęboki,
Wiersz z pociągu,
Wiersz zamknięty,
Wiersz róża,
Wiersz róża,
Wiersz róża,
Wiersz wróbel,
Wiersz most,
( Wiersz przejścia ),
Wiersz we śnie,
Wiersz gęstwina,
Wiersz przesieka,
Wiersz doskonały,
Wiersz na piasku,
Wiersz enigma,
Wiersz nłeboki,
Wiersz bez ratunku,
Wiersz "powinien",
Wiersz z przyszłością,
Wiersz "i",
Wiersz ślimak,
Wiersz dla Basho,
Wiersz pod wieczór
Gdyby książeczka ta sprowadzała się wyłącznie do sfery komicznej, to i tak byłaby wybitnym osiągnięciem. A przecież dziełkiem tym można (i trzeba) uruchomić całe tomy skomplikowanego i wielostronnego komentarza, uwzględniającego kwestie teoretyczne oraz okoliczności historyczne i współczesne (odwołania do różnych tradycji, paralele).
Adam Poprawa
Miłobędzka pisze z czułością - czułość wyziera z jej każdego tomu. W wielu wierszach pojawiają się jej znaki: cząstki światła czy "mała przestrzeń, którą naraz potrafimy zobaczyć". Oprócz zaprzeczania na naszych oczach znikają słowa. "Najprędzej gubię czasowniki, zostają rzeczowniki, rzeczy/ już tylko zaimki osobowe (dużo ja, coraz więcej ja)".
Justyna Sobolewska